Jens Holm besöker Vallentuna! Välkomna!

Som en förberedelse inför EU-valet den 26 maj har Vallentuna beslutat att ordna en studiecirkel om EU. Jens Holm har lovat att komma och inleda cirkeln med en föreläsning om EU. Vi vill nu inbjuda alla medlemmar och sympatisörer i Nordostkommunerna att komma och lyssna på Jens! Vi bjuder på fika.

Vi är medvetna om att det är videosändning med Jonas Sjöstedt kvällen efter (den 23 januari) men vi har svårt att locka våra medlemmar till dessa sändningar och hoppas att Jens kan dra mera. Så vi beslöt att anta Jens erbjudande om den 22 januari för att sedan kunna komma igång med cirkeln så snart som möjligt. Vi vet inte hur ni ställer er till detta, men hoppas att ändå några av er kan komma till Vallentuna!

Så här bygger vi ett rättvist och hållbart Europa
Jens Holm (V), riksdagsledamot och tidigare EU-parlamentariker berättar om EU och det kommande EU-valet

Tid: Tisdag 22 januari kl 19

Plats: Folkets hus, Hövdingavägen 1, Vallentuna centrum (om ni kommer med bil så parkera på den stora centrumparkeringen, det finns bara ett par platser vid Folkets hus)